czwartek, 26 grudnia 2013

XII

Here's the thing...
Przecież pięć minut temu była Wigilia, cztery minuty temu wylewałam łzy w łazience bo "życzę ci abyś była szczęśliwa" to takie nieprawdziwe gówno, zdanie tabu, zdanie, którego takim ludziom jak ja się nie mówi, bo to tak samo jakby człowiekowi bez ręki powiedzieć "nie martw się, na pewno będziesz od razu szczęśliwy".
Ja właśnie czuję się jakby obcięto mi rękę, więc to było trochę śmieszne.
Przecież pięć minut temu była Wigilia, za sześć minut Nowy Rok.
Nowy Rok, który od pół roku proszę by był lepszy niż ten rok. By dał mi wreszcie rozwiązania, których szukam.
Z ogromną nadzieją patrzę na każdy kolejny dzień, licząc, że nagle... pyknie wszystko na swoje miejsce.
I nie jest to tak, że nie jestem nieświadoma wszystkiego co piszę, co mówię i co robię.
Jestem świadoma tego, że stoję po pas w mule i rozsądnie byłoby się z niego wyczłapać.
Jednak ta druga, uszkodzona część mnie po prostu nie potrafi wyjść.
Może muszę poczekać.
Może muszę poznać kogoś nowego, inspirującego.
Może po prostu kiedyś ten muł zacznie mnie cieszyć.
Mimo, że Nowy Rok to tylko umowna data, jednak oddziela od przeszłości grubą kreską. Znów skreślamy dni, począwszy od dnia numer 1.
Tak, napawa mnie to nadzieją. Nadzieją, ale nie oczekiwaniami.

10 komentarzy:

  1. Też mam nadzieję, że ten Nowy Rok przyniesie pozytywne zmiany. Że w końcu odnajdę swoją życiową ścieżkę i wyjdę z tego mułu. Dość już mam stania w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, skąd ja to wszystko znam.. Trzymam kciuki, że ten Nowy Rok przyniesie nowe, mocne cele, które będą motywowac do realizacji, że podniesie z popiołu..

    OdpowiedzUsuń
  3. niczego nie oczekuję w od nowego roku. nie biorę już do serca życzeń. spływają po mnie. może też powinnaś w taki sposób do tego podejść? przekonałam się, że jeśli niczego się nie oczekuje, nie szuka to zaskoczy nas to w odpowiednim momencie - samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. czas na oczyszczenie, zmiany, nowy start... zycze pomyslnosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadzieja jest bardzo ważna, może nawet najważniejsza. Ważne, by wierzyć, że w końcu nie tylko ujrzy się promień słońca na swojej skórze, ale poczuje się jego ciepło...

    Mary, tak chciałabym wierzyć, że następny rok będzie dla nas łaskawszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być lepszy, kochana... Musi być lepszy, w przeciwnym wypadku chyba stracę kontakt z rzeczywistością już zupełnie.

      Usuń
    2. Ja też nawet nie chcę myśleć co będzie jeśli pętla na szyi nie poluźni się choć trochę...

      Usuń
  6. Zły okres nie trwa wiecznie.Będzie dobrze tylko pytanie brzmi "kiedy?"

    OdpowiedzUsuń
  7. to na ten Nowy Rok moge życzyć ci tego żeby był lepszy , życzę ci tego czego ty sobie życzysz od pół roku .
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń